26.12.07

Milik Siapa Gadis Ini ?

>Perempuan yang ku KASIHI

>adalah pencinta Tuhannya

>yang mengalir cinta, takut dan harap

>yang menguasai perjalanan hidupnya

>setiap masa

>sehingga Dia memanggilnya.

>Perempuan yang aku RINDUI

>adalah perempuan yang di wajahnya

>terpancar sinar nur Ilahi

>lidahnya basah dengan zikrullah

>di sudut hati kecilnya

>sentiasa membesar Allah

>Perempuan yang aku CINTAI

>yang menutup auratnya

>dari pandangan mata ajnabi

>kehormatan dirinya menjadi mahal nilainya

>biarpun namanya tidak terkenal di bumi

>tetapi di langit, ia disanjung tinggi

>Perempuan yang aku SAYANGI

>bersyukur dengan apa yang ada

>yang bersabar dengan apa yang tiada

>cinta kepada hidup yang sederhana

>yang tidak bermata dunia.

>Perempuan yang aku SUKAI

>adalah sejuk mata memandang

>dek terlihat keluhuran akhlaknya

>menjadi sumber ketenangan jiwa

>bila hati bergelora

>Perempuan yang aku IDAMI

>adalah yang mengingatkan hatiku

>kepada Ar-Rahman, Ar-Rahim

>bila rohku melupai janji pada Ilahi

>Perempuan yang aku SANJUNGI

>menjadi dian pada dirinya sendiri

>menjadi pelita kepada bakal putera-puteriku

>untuk meneruskan perjuangan

>di kemudian hari

>semoga ........

>perempuan yang selalu berada

>di dalam doaku mejadi kenyataan..

>adakah engkau ?


untuk mu , ____ :

1 comment:

Pundi Klik said...

Berita Terbaru dan terpercaya. Kunjungi Pundisports